hey friend sila lah follow saya punya blog please heee :)

Sunday, August 21, 2011

MUHAMMAD ISKANDAR B JOHARI



okayyy ni iskandar kawan aku . Dari umur aku 13tahun aku dah kenal dia ni . tapi dulu takde lah rapat sangat .skrg ni boleh tahan lah rapatnye. Semalam baru je aku jmpe dia dekat rumah syasya ,dia dtg dengan kawan dia yang mulut tak reti nak diam tu 'aznil'.Best lah , kiteorg betukar-tukar cerite sembang2x semua. Care dia ckp pun lemah lembut je memang mcm lelaki melyu benorlah . Malam tu pun kiteorg ada ride sesama naik fixie . Ni aku nak cite sikit lah ,  masa kiteorg tengah ride syok2x ni , iskandar nmpk anjing .amboii, dia kayuh basikal laju betul masa nmpk anjing . takut rupenye . ingatkan berani lah sgt . Tapi kan aku suka betul bila dia senyum manis gilaaa muke dia . auchh. iskandar aku suka cara kau bercakap cara kau senyum semua tau .kbai tu je yang aku nak ckp tentang hang . heeeeeeeeeeee :)

No comments: